Sposoby płatności w sklepie internetowym

Sposób płatności wybierasz przy finalizacji zamówienia.

Obecnie stosujemy następujące sposoby płatności:

Płatność za pobraniem (czyli przy odbiorze – u kuriera/listonosza lub na poczcie). Wysyłamy natychmiast. Zapłacisz przy odbiorze przesyłki.

Szybki przelew/Karta/BLIK (płatności elektroniczne Payu)
Płacisz automatycznie przelewem ze swojego konta internetowego albo kartą płatniczą albo BLIK-iem. Od razu otrzymujemy informację o płatności i od razu wysyłamy towar.

Prosimy o wpłatę bezpośrednio na nasze konto bankowe (podamy je w mailu z informacją o przyjęciu zamówienia; patrz również tutaj). Twoje zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Czekamy na to zwykle jeden dzień, choć przy wpłatach na poczcie – nawet trzy dni. Możecie Państwo przesłać nam mailem potwierdzenie wpłaty, wtedy nie będziemy już czekać na pojawienie się pieniędzy na naszym koncie. Uwaga: jeśli macie Państwo bankowe konto internetowe, to proszę zamiast tej opcji wybrać opcję Szybki przelew.