Wysyłka w sklepie internetowym

Obecnie podstawową i jedyną opcją wysyłki jeśli chodzi o zamówienia w sklepie internetowym jest wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej – w usłudze Paczka 24. Przesyłka powinna być u Państwa na następny dzień roboczy po wysłaniu. (W dniu wysłania paczki otrzymują Państwo powiadomienie pocztą elektroniczną o realizacji zamówienia.) Przesyłkę doręczy nie listonosz, który roznosi listy, ale kurier pocztowy, który rozwozi jedynie paczki. Nie muszą Państwo „czatować” na kuriera pocztowego  – w razie państwa nieobecności zostawi on awizo i paczkę odbierzecie Państwo na swojej poczcie.

Jeśli paczki nie ma po 2-3 dniach po wysyłce (tzn. po otrzymaniu naszego maila o zrealizowanym zamówieniu), znaczy to zwykle, że czeka już ona na Państwa poczcie, tyle że kurier pocztowy nie dopełnił obowiązku zostawienie awiza – proszę się wtedy udać na pocztę. Jeśli paczki jednak nie ma, to proszę się wtedy z nami skontaktować. Sprawdzimy wtedy, czy wysłaliśmy przesyłkę na właściwy adres.

Na życzenie firm możemy wysłać przesyłkę kurierem (firma Fedex) – w tej samej cenie, co Pocztą. Dotyczy to jedynie wysyłki na adres firmowy. Jeśli Państwu na czymś takim zależy (np. macie złe doświadczenia z doręczaniem z Waszego urzędu pocztowego), to proszę prośbę o taką wysyłkę proszę zamieścić w Uwagach do zamówienia przy finalizacji zamówienia (zaraz pod wpisywanym adresem).

Jeśli chodzi o wysyłkę za granicę, to proszę w takiej sprawie się z nami indywidualnie skontaktować. Będzie to dużo kosztować (koszty przesyłki rzędu kilkudziesięciu zł – zobacz kalkulator poczty). Po za tym niemożliwa jest płatność za pobraniem.